Retourbeleid
We hanteren een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruik en in de originele verpakking. Je hebt ook het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via support@shinybandits.com. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen op support@shinybandits.com
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Daarnaast accepeteren we geen retourzendingen voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
De retourkosten voor het terugsturen van de bestelling zijn voor eigen rekening.
U bent verantwoordelijk voor waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van (verkeerd) gebruik van de producten.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruik en in de originele verpakking. Je hebt ook het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via support@shinybandits.com. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen op support@shinybandits.com
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Daarnaast accepeteren we geen retourzendingen voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
De retourkosten voor het terugsturen van de bestelling zijn voor eigen rekening.
U bent verantwoordelijk voor waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van (verkeerd) gebruik van de producten.